Go´natt! ( snart )

Hej bloggen *gäsp*
Ska snart sova.. så jag blir pigg imorgon och kan vara uppe längre till fredagsmyset imorgon!
Imorn är jag nog pigg, känner mig piggare nu! Gick till skolan imorse sen kände jag mig inte alls pigg men imorgon ska jag pressa i väg mig till skolan .. hur jag än mår :D Inte magsjuk då :)
Men det kommer jag ju inte bli! Imorgon tror jag jag ska göra någonting i Photoshop eller ja.. ? Som jag kanske lägger upp på bloggen :) Men det roligaste med dagen var att: Jag låg på soffan o tänkte e det alltid grått o tråkigt på hösten eller ? Hm .. sen kände jag ett sken.. då kollade jag upp .. då såg jag att Solen lyste fram och det blev riktigt fint väder faktist.. Helt blått på himlen .. Men sen förvann det :/ Men det var fortfarnade ganska roligt att solen kan läsa min tankar Hm! verkar så iallafall :) Hoppas inte Clara är sjuk imorgon! Hon har vart det hela veckan :/ Hoppas att ho mår bättre imorn så jag kan gå med henne till skolan! :) Jag känner på mig att det kommer bli en rikigt bra dag imorgon :)

Your generated text image

Kommentarer
Postat av: vasse<3

Hej! jag hoppas också att Clara blir frisk imorgon.Jag hoppas också att jag kommer vara pigg imorgon:) och du med hihi<33

2009-11-12 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0