Hejj ..

Heiii ((:

Du säger : Hej Wilma, Vad gör du ?
Jag säger: Ingenting, Joo, Jag åt precis upp min glass !
Du säger: Okej, Gott! Vad åt du för glass ?
Jag säger: TipTop !
Du säger: Okej,, Gillar du det ?
Jag säger: Jaa, det gör jag !! Gör inte du det ???
Du säger: Jag  vet inte! Kanske.. ? :) Men vad ska du göra nu då .. ?
Jag säger: Njjjaa ? Ven'ne :) Kanske .. Näe, Kolla på tv, datorn, och så ! :)
Du säger: Aha, Ok ! Kan du blogga om din dag nu ??
Jag säger: Jaa, det kan jag göra :)) thithihi ;D



Heii bloggen! idag ska jag blogga om min dag ! :
Först när jag vaknade så var jag JÄTTE trött! Jätte Jätte trött!! :/
Men sen när jag åt frukost piggnade jag till mig lite :)
Nu är jag pigg, bara lite trött :) men sen gick jag som vanligt till skolan med Clara <3
Sen när jag kom till skolan, så var Rano där ! :) Vi lekte på några snurrsaker medans vi väntade på att det skulle ringa in, Nja, Inte precis väntade på det. Men ja, istortsätt väntade. Sen ringde det in, det var ganska lite kompisar i skolan idag ,, Fyra tjejer i klassen var sjuka! Jag lekte med Emma . Lite Rano o Wendie. thihi <3 ...
Sedan så gick jag hem när skolan var slut alltså ! Snipp snapp slut så var dagen slut :) haha!

Your generated text image

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har alrig sätt en sån fin blogg, du är så så ung !

2009-11-20 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0