Idol

Hejj Blogg'

nu funderar jag på idol ! Vem hejar ni på ? Själv hejar jag på Tove o Kalle tror jag . Erik är ju väldigt duktig också men han är inte min typ kan man säga.. jag har mer de där mjuka typen. Men Tove , Tove, Tove. Hon är ju strösslet man lägger glassen på. Hon är jätte duktig. Jag gillar henne.
Men jag blev väldigt förvånat att Mariette fick sitta på stolen igår.. Jag blev helt chokad. Jag trodde att det skulle bli Rabih o Eddie, det blev ju Rabih men Eddie! ååh, jag tyckte så synd om Eddie när Rabih åkte.. Han grät så mycket, och Erik grät också!! Men jag gillade Rabih även om rösten blev lite tröttsam... Men Mariette tycker jag klarar sig utan idol faktist..
 Hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0