NU KOMMER MÅNGA BILDER!!!

Åh! Hej bloggen, nu kommer ett inlägg på min blogg som ni aldrig varit med om; Supermånga bilder, Pappa laddade ner ungefär 6 000 bilder på min data,, men jag laddar inte ner alla men JÄTTE många ! :D
Så håll i er ;D

Oh! Jag var spänd första gången på flygplan.
Framme i Canarie öarna , 7 år gammal!



Såå fin kväll!!
Tro mig eller ej jag lider där ;'D Såå ont!!
Stranden :)
Bamskeklubb gick jag på också ;)

BAAAMMSEEE :D


 hahah! Alice o Ebba! Hade ni kul ?? :) 5 år.
Stolta Alice fick ligga i sin nya säng :)

Första natten i min nya säng. 2 år sedan? <3

Lilla Sööttaa Alice :)

Ebba :)
Ebbiii :D

Wilma bebis :)
7 månader ...
3 månader ... (:
Photoshoppad bild.


Hejdå ,, Kommer lite mer sen, //Wilma


Kommentarer
Postat av: rano

gud vad guliga ni var när ni var små!!!

2009-11-22 @ 16:21:19
Postat av: Anonym

söta, men vilken roligt hår "wilma bäbis" hade :P

2009-11-25 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0