Äntligen! <3

Hej alla bloggläsare!

Äntligen går det att blogga..
Försökt jättelänge, att gå in på blogg.se.
Men det har inte funkar.. nivet.. Lördagkväll = Många bloggar.. <3
Men snart kommer ett videoinlägg..
Förlåt.. Jag har inte skrivit någonting på bloggen.. Men det kommer..
Allt är så mycket just nu..
Resor, läxor, skolan, kompisar.

....................................................................

Juste.. I..förgår tror jag, beställde min mamma o pappa, en resa till Spaninen, i en och en halv vecka.
Vi hyr en lägenhet där, ska bli riktigt skönt. <3
I maj, den 20-28 maj, tror jag ungefär.. <3

Medans vi väntar på videoinlägget, kan ni få kolla på en bild..

Jag tror inte att jag har visat denna bild ;) <3
Jag badar <3 , Fast.. det kanske.. ni ser ? :D



HaHa, så blev det ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0