Godnatt^^

Godnatt alla bloggläsare <3 (:

Såg ni på robinson, gud. Vad bra att Hasse vann, och nte dendär självupptagna Jimmy!
Ska jag berätta vad jag drömde i natt ? =))

Att :

Jag, mina kompisar, Iza, Tuva, Jennifer. Och Emma.. fast det är inte min kompis, det är min bästis, Men iallfall.. Så skulle vi åka någonstans, vet ej vart.. Med flygplan. Sen plöstligt, släcktes allt.. Sen var flygplanet på väg att krascha.. Sen kom Emma på att vi kunde hoppa ut ur förstret, För ett isberg, låg nära..
Sen vandrade vi i några timmar, sen kom vi fram, till ett hus. Vi gick in och kollade vart vi var.
Och vi var på mitt land. Sen började jag komma ihåg att vi hade kraschat, eller hoppat ut ur, dit. Till mitt land. Men det gick inte att ringa varken mamma, eller pappa.. Den kändes verkligen ÄKTA 100%

Ja, det var det..

Ojoj, :/
Undrar om mamma eller pappa vet att jag är uppe nu.. J-jag, ska nog hoppa i säng..

Godnatt <3


En trött Wilma :] <3

 En bild på mig, när jag sov hos Emma :]
Jag, Emma, och Elina :} <3

Oj :>

 Wilma- Pose ;>

Puss / Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0