Toback! ;D<3

Sant! <3

Ja, alla bloggläsare.. (:

Hej. Jag är tillbaka nu.
Jag såg en artikel i "Julia-tidningen", om bloggar.. Och kände mig genast bloggsugen igen! :D
Skulle ni kunna kommentera.. ni som läser bloggen fortfarande..?
Så.. jag vet om jag ska börja blogga igen, nu på allvar! ;D

Det .. känns roligt att blogga igen.
Och finns massa roliga saker jag skulle vilja berätta.
Som jag dock skulle kunna berätta om , lite senare.. på något slags inlägg! :>

Ni kanske skulle vilja se.. en bild på mig ? (:


Hehehe, GO MOROT! :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En sak , jag gärna skulle vilja skriva lite mer om , i min blogg är , mode! :)

En nytt intresse bland mig just nu.. så jag kanske lägger in lite plagg då och då.. sådär ;)
En rolig sak, är att jag.. och familjen i maj, kommer resa till Spanien, i en vecka, det ska bli riktigt mysigt.


Kommentarer
Postat av: Vilma

Hej! Om du vill veta så känner jag wendie :)

Men jag ville bara meddela att jag gör gratis designer så om du vill ha en ny design av mig så får du kontakta mig via [email protected] och skicka hur du vill ha din design tillexempel vad du vill ha för bakgrundsfärg eller vilka bilder du vill ha om du vill ha några speciella bilder så får du skicka dem på meijlen också ;) Blir välldigt glad om du vill ha en design av mig till di blogg.

Om du vill checka så kan du kolla andra bloggar som jag har gort designer till chinakonst.blogg.se iliveforever.blogg.se modelebba.blogg.se wendielovevulma.blogg.se aa inte alla men några av dem. Och förressten jätte bra blogg du har <3

2010-03-09 @ 22:40:13
URL: http://vivviprinsess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0